Gulp Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Erlends lillesøster fikk navnet Synne:) Vi var veldig usikre på hva hun skulle hete, også etter at hun kom til, men etterhvert var det tydelig at hun er en Synne. Vakker og sped, med ubestemmelig hårfarge, hehe..... Hadde en skikkelig drømmefødsel, alt gikk helt etter boka, uten komplikasjoner. Fort gikk det også; kom på sykehuset kl 07, og kl 10 var hun ute:) Greit å få fram at fødsler kan gå helt flott også, hører jo ellers mest om horror-fødsler...Begge mine fødsler var helt fine, og jeg husker dem med glede. Sier takk for meg her på navnedebatten, det er her jeg har vært mest. Kommer til å savne Bim, men nå er det takk og farvel:)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Gratulerer med en prinsesse! Synne er helt nydelig, flott og stødig! Erlend er også knallflott! Gratulerer med to nydelige og flotte navn på to sikkert herlige unger )
prebs Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer med en flott fødsel og jente med nydelig navn! Passer veldig bra til storebrorens : ))
Vannmann35 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Synne er et koselig navn - minner meg om tv-serien To hus tett i tett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå