♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 ...over 3 døgn nå =/ Hun får kun mm, men har alltid hatt 1-4 bæsjebleier om dagen, så jeg reagerer sånn på at det ikke er spor etter noe nå, på så mange dager. Er det ok?? Vet at brysternærte barn kan gå opp til en uke, uten at det gjør noe, men tenker siden det ikke er vanlig for henne å gå så lenge :S
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Så lenge det ikke virker som at det er noe det plager henne, trenger du ikke bekymre deg. Det er helt naturlig at avføringen kan komme sjeldnere etterhvert. Går det veldig lang tid (over en uke) kan du ta kontakt med helsestasjonen og høre hva de sier om saken.
3-prinser Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Så lenge hun ikke selv er plaget av det, tror jeg ikke du trenger bekymre deg. Men plages hun derimot eller at det går over en uke uten noe, da ville jeg ha hjulpet henne ved enten å gi sviskesaft eller å stimulere litt ved endetarmsåpningen.
Labambie Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Barn som kun får mm, trenger ikke å ha avføring oftere enn hver 14. dag! :-) Morsmelk er lettere å fordøye enn f.eks mme,og tarmen trekker ut mye mer næring av det.
Zikosu og William Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 signerer under Labambie...så lenge det er en 5-6 skikkelig våte bleier i løpet av dagen er alt bare bra...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 Ok, takk for svar =) Da får vi bare vente å se det an litt Hun er litt mere urolig enn ellers, men er jo ikke sikkert at det er det som gjør det. Men kan det hjelpe med sviskesaft da? Når hun kun får mm? Da er jo bæsjen helt flytende fra før... Nei, ikke vet jeg..hehe.. Utrolig hvordan vi bekymrer oss for alt :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå