Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Uff, babyen er en uke gammel og de siste dagene har jeg finni larver i avføringen hans.. De er små og hvite og ekle...... Jeg brukte en del rusmidler under svangerskapet, kan dette ha noe med saken å gjør? Tør ikke gå til legen, har panikk for at de skal ta han fra meg, siden barnevernet er innblanda fra før osv. Jeg er rein nå assa.... Noen som veit?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Du virker jo bare syk.. DRA TIL LEGEN!! Folk som deg burde ikke få barn..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 æsj, babyen er tydeligvis syk! stakkrs unge, Du må jo skjønne at du må gjøre noe? er ikke livet til ungen viktigere enn at barnevernet kan få snusen i dette??
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Er dette et seriøst innlegg? Hvis det så begynner jeg å gråte tror jeg.. Herregud så fælt, du må for guds skyld ta med ungen din til legen! Vær så snill og lov meg det?
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Er dette et seriøst innlegg? Hvis det så begynner jeg å gråte tror jeg.. Herregud så fælt, du må for guds skyld ta med ungen din til legen! Vær så snill og lov meg det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå