Gå til innhold

2mnd og sutter/tygger som en gal på hendene sine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske storebrødrene begynte med det så tidlig. Tenker tenner jeg da når jeg ser han gjør det, men det er jo litt vel tidlig.

Eller? Noen andre som har opplevd det samme, og hvor det har vært gommene/tennene som jobber?

Fortsetter under...

Skrevet

Kan jo godt være det klør i gummene selv om tennene ikke er rett rundt hjørnet. Liker han ikke tutt så han kan tygge litt på den? Eller smør på sånn som lindrer litt og se om det er andre ting som plager?

Skrevet

Da jeg leste overskriften tenkte jeg med en gang det gjør vel alle barn. Men kanskje det bare er begge mine som var/er slik.

Begge mine unger begynte å klø i gommene da de var rundt 2 - 2,5 mnd gammleg. Første fikk likevell ikke sin første tann før hun var 9 mnd. Og lillepia mi er bare 3,5 mnd enda.

Jeg har alltid trodd at det var tennen som begyner å røre på seg siden de har en vei å vokse opp gjennom gommene før de er klare til å bryte gjennom kjøttet. Og at dette tar tid og klør/verker for de små.

Skrevet

Gutten min er helt lik...hendene langt inni munnen og sutter og styrer....spurte om det samme på helsestasjonen jeg og hun nevnte at det er jo den tida hvor de oppdager hendene sine også og de vil smake og ha alt i munnen..de utforsker hendene sine med andre ord...men kna være at gommene klør litt også da selvfølgelig..:)men var visst normalt...syns det var tidlig selv jeg..:)

Skrevet

Det gjorde jenta mi og. Det kan være at han har oppdaget hendene sine, munnen er jo det de sanser gjennom i den alderen. Og det kan være tenner som presser på selv om det er lenge til de kommer.

Skrevet

Hehe.. slik er jenta mi også. Skal helst ha inn hele knyttneven i munnen ho! :-D Jeg hører at hun sutter og patter(skikkelige høye lyder), og plutselig kommer det: "UÆÆÆÆK...". Da brekker ho seg vettu.. så spør jeg: Hva er du gjør for noe da? Så ser jeg bare at ho smiler til meg med tårer i øynene (fordi ho brakk seg så fælt)..

Søt vet du! :-D

Annonse

Skrevet

Samme her-vi har også tenkt på tenner men hun er jo bare 2 mndr her og:-) Teker å kjøpe bitering i morgen for å se om hun vil like det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...