søteste-gullet-mitt Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 og rekker ikke å ta hele oppussingen før vi må flytte inn. vi har igjen en del malearbeid også.. tenker selvsagt å vruke vannbasert, men likevel skeptisk til at lille jenta mi skal sove der... noen med erfaringer eller ideer til hvordan vi kan gjøre dette å samtidig bo der med henne? er det hold for at vannbasert ikke er skadelig??
Snupi27 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 vi bruker vannbasert når og syns ikke det lukter noe særlig. vi har vinduet oppe hele tiden mens vi maler. om du ikke vil at hun skal ligge på rommet dere har malt kan dere ta et og et rom? at dere deler rom noen dager mens dere maler det ene og så det andre så kan dere heller legge henne på eget rom igjen når det er helt ferdig =)
søteste-gullet-mitt Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 det er i hovedsak på stuen og ned trappen at vi skal male... soverommene er heldigvis ferdige. ser mørkt på å evt bo hos foreldrene mine, om så bare for en natt:)
Snupi27 Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 da hadde jeg sovet der i huset ja.. når det bare er trappen og stua. så mye lukter det ikke.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå