Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går å tenker på cappucino hver dag. Har ikke vært glad i melk eller å ha det i drikke, men er blitt kjempe glad i sjokomelk også. Drakk det hver dag i flere måneder.

Tror kanskje mange får lyst på melk og sånn fordi kroppen trenger det :)

Annonse

isbiter ja d er rart men veldig mange gravide har dilla på d.å så synes jeg at bensin lukter godt.sniffer d ikke altså.men når en motorsykkel kjører forbi lukter d så godt.å når en skal fylle bensin på bilen.åååååååååå så deilig.

jaaa, isbiter er innmari godt for tiden,. også saftis, der er friskis en klar favoritt! ellers er jeg mest glad i fløteis, men ikke nå...passer fint det da, da mitt daglige behov ligger på 4 saftis..:)

ellers er grønne epler også utrolig godt, men de må være kalde:)

pussige greier;)

Det går i saftis her også. Husker ikke hva de heter men det er to typer fra Hennig Olsen.. Hadde dilla på grønne epler en periode og sjokolademelk en periode.. Må også innrømme at jeg har satt til livs noen bokser med Nugatti Air på brødskive...

Ja :) chokladmjölk är helt fantastisk gott. Drack inte heller någon mjölkprodukt innan, men nu blir det en del. Har halsbränna av och till och då hjälper det också, sen så är det ju sött. Hoppas bara att jag inte får i mig för mycket socker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...