Mamma til 2 prinser:) Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Lillegutt er 3 mnd og har fått vaksine i dag,1 sprøyte i hvert lår. Han har nå 38,8 i feber,den går oppover og han er ganske sliten og slapp...en del grinete i perioder. Jeg har en sønn til på 3 år og er veldig vant til at han har feber for er ofte syk...men syns lillemann er så liten så føler det er så annerledes....når skal jeg i tilfelle gi febernedsettende?....og hvordan gjør dere det på natta...er så redd for at den skal stige veldig i natt mens jeg sover eller at han skal få feberkramper osv,tenker jo på det negative så man bekymrer seg vettu..hehe.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg hadde gitt paracet nå hvis jeg var deg. Snuppa fikk 38.5 i feber etter 3 mnd vaksina. I tillegg var hun sutrete å hadde litt ubehag. Ga henne paracet før hun la seg jeg.. De har ofte litt vondt i lårene å. Gutten din blir nok i bedre form etter en paracet. Pass på å kle han passe, å ha det kjølig på soverommet.
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 takk for svar:)tenkte å gi han nå før jeg legger han...tydelig at han har vondt her for er absolutt ikke fornøyd stakkar:(
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 De setter jo dypt nede i lårmuskelen så det er jo klart det blir vondt. Hadde ikke tvilt med å gi paracet jeg nei.. Håper han er pigg igjen i morgen da. Snuppa mi var helt fin dagen etter!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå