Gå til innhold

Reaksjoner etter vaksine..feber??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 3 mnd og har fått vaksine i dag,1 sprøyte i hvert lår. Han har nå 38,8 i feber,den går oppover og han er ganske sliten og slapp...en del grinete i perioder.

Jeg har en sønn til på 3 år og er veldig vant til at han har feber for er ofte syk...men syns lillemann er så liten så føler det er så annerledes....når skal jeg i tilfelle gi febernedsettende?....og hvordan gjør dere det på natta...er så redd for at den skal stige veldig i natt mens jeg sover eller at han skal få feberkramper osv,tenker jo på det negative så man bekymrer seg vettu..hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gitt paracet nå hvis jeg var deg. Snuppa fikk 38.5 i feber etter 3 mnd vaksina. I tillegg var hun sutrete å hadde litt ubehag. Ga henne paracet før hun la seg jeg.. De har ofte litt vondt i lårene å. Gutten din blir nok i bedre form etter en paracet. Pass på å kle han passe, å ha det kjølig på soverommet.

Skrevet

takk for svar:)tenkte å gi han nå før jeg legger han...tydelig at han har vondt her for er absolutt ikke fornøyd stakkar:(

Skrevet

De setter jo dypt nede i lårmuskelen så det er jo klart det blir vondt. Hadde ikke tvilt med å gi paracet jeg nei.. Håper han er pigg igjen i morgen da. Snuppa mi var helt fin dagen etter!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...