Gå til innhold

Supert! Tøbleier i media...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlig - sånt liker vi:) venter tutta mi om ca 2 uker og har også kjøpt inn masse fine tøybleier - både lommebleier fra Bleieboden og noen brettebleier og pul-trekk:) gleder meg!

Skrevet

Synd at tøybleier må være så tykke. De bleiene der er minst 2 ganger så tykke som den Pampers bleien jeg bruker til min datter. De blir ikke engang så tykke når de er fulle av urin....

Skrevet

sant, men tenkt deg likevel om du skulle å gå med bind store som bleier i to til tre år! Klamt nok med en uke i måneden, ikke sant? :)

Sverger til tøybleier (brettebleier til de minste) med sperrelag av lanolinholdig ull! Takk til Nøstebarn! :)

Skrevet

Så nydelige babyer du har, emlyn! :) You go, girl... ;)

Joda, noen tøybleier er tykkere, men jeg syntes ikke at FuzziBunz var merkbart tykkere. Derimot så syntes jeg at når han begynte vokse ut av str.L så ble det litt dårligere bevegelighet, så jeg gikk over til papir. Men vi har alle ulike oppfatninger og erfaringer med dette!

Skrevet

Kjøper rett og slett ikke det argumentet om at papirbleier er så klamme og ekle jeg. De var nok det før i tiden når undersiden var dekket av plast, husker at eldste mann kunne være klam i huden av bleiene. Men dette er ikke tilfelle lenger, nå er det andre materialer som lufter langt bedre og ingen av mine 2 minste har noen gang vært fuktige eller klamme i huden under bleien.

Skrevet

Så fint for deg og dine barn, anonym.

Mine barn har reagert på alle kjemikaljene som er i papirbleiene for å holde dem tørre (skremmende å tenke på hva vi utsetter kjønnorganene deres for). Derfor bruker vi tøybleier. I tillegg til at de er fine og artige :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Yrha - takk :) Synes de er fine jeg også. hehe!

Anonym: alt kommer alt på øyet som ser. Jeg synes engangsbleier er alt for tynne, og tror det må være bedre for dem med litt solid bleiebak her de driver og dundrer i bakken halve dagen!! Når ei engangsbleie er full er den så tjukk og rar på midten, det liker ikke jeg - den henger jo ned på anklene til ungen nesten!

Og ang klamt, så sammenligner jeg med engangsbind ÆÆÆSJ (som jeg har på meg i skrivende stund!!!). Selv de "tørre" versjonene er jo klamme og heslige. BlæBlæBlæ. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...