Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Her har vi plenty. Trenger ikke mer. Blir dessverre kjøpt for mye. Har tenkt å skjerpe meg og kjøpe mindre frem over. Får ikke brukt alt en gang. Hva med dere andre?
DoubleTrouble Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Samme her, men her er det mormor som kjøper hele tida:))) Kjekt det, men det blir så altfor mye. Også vokser de ut av det med en gang....
Mor di! Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Ja.... har full garderobe fram til 2 år nesten, ikludert alt av vinterklær (han er 11 mnd). Blir mye netthandling når det er tilbud, og ikke alltid like lett å huske om man har mye av den og den typen klær, f.eks. bodyer, fra før av... må¨skjerpe meg jeg også! =) (men det er jo så kjeeekt... ;-))
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Nesten godt å høre det er flere av oss, vi har klart å fylle opp 2 store kommoder og det er uten yttertøyet. Det er jo så mye fint! I det siste har jeg heller kjøpt 1 skikkelig fint plagg som koster mer enn 5 billige. Nå er hun så stor at hun ikke vokser fra de etter 2 uker+ at da føler jeg mer at det MÅ brukes fordi det koster litt:)
Mor di! Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Ja, jeg også liker å kjøpe litt "skikkelige" plagg som ikke ser helt utvaska ut etter et par vask. Kjøper en del kjønnsnøytralt, da vi kan bruke det om igjen (spesielt fint ulltøy), men sparer en hel del ved å kjøpe merkeklær på salg altså! Har erfart at enkelte klær fra kjeder som Cubus, Kappahl og Lindex ser skikkelig slitt ut, og det sparer jeg ikke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå