Weronika Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 hun blir 1 år om noen dager, å hun får kun melk på flaske før hun legger seg...hun bruker ikke sutte...tror hun trenger den "kozen"
DoubleTrouble Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Du kan jo begynne å venne henne av med flaska og gradvis introdusere kopp. Det er vel rundt denne alderen de fleste prøver med kopp. Ettersom dattera di drikker så lite fra flaske, tror jeg ikke det kommer til å bli noe problem for deg å venne henne av med den.
komplett familie Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har en gutt på snart to år og han får fortsatt flaske med melk når han legger seg om kvelden. Hvorfor vil du slutte? Min gutt har heller aldri brukt smukk, så han har fått flasken som kos.... Vi har ingen planer om å slutte med flaska enda!
**My little Miss drama and I** Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 det er så forskjellig det der, gjør det som passer dere best;)... vi slutta akkurat, hun er 14 mnd... det gikk heeeelt fint... men hun bruker sutt..
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Gutten min slutta når han var 10 mnd..
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 jenta mi er 14mnd.. kommer ikke til å slutte med kvelds melken enda. hun koser seg sånn med den. hun pusser jo tennene og sånn før hun legger seg. jeg tenker liksom det at det er faktisk ikke så mye de får av søtt og sånn å kose seg med.. den melken unner jeg hun på kvelden.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 jenta mi slittet med smokk og flakse rett etter ho var ett år ho. hadde ikke behov, ho fr helle koppen med seg i sengen og bruker den til kos, har koppen med overalt:p
fox`y Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Min begynte med flaske med vann da han var 11 mnd så tror nokk han skal få beholde flaska en god stund ennå.han liker ikke mme så går kunn i vann til han. så får han pupp utenom. nett fylt 1 år:)
*mamma*til*markus* Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 litt usikker på åssen melk og åssen flasker vi snakker om her men(mme, kumelk, tåteflaske, tutekopp) Men, vi slutta med mme på tåteflaske når han var 12 mnd, gikk over til vann i tutekopp etter det og det har han isenga enda.... han pelier å våkne en gang på natta fordi han er tørst, så lar flaska ligge der for å slippe å stå opp for å gi han den... ham bruker ikke flaska som kos.. han bruker smokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå