Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Har barn med spesielle behov. Må slutte i jobben min, akkurat nå så kan jeg ikke kombinere arbeid med å være mamma. Barnet trenger meg. Er økonomisk ruinert og er redd jeg ikke får noe støtte i det hele tatt, har søkt grunn og hjelpestønad men det er jo ingenting, er alene om all økonomi men har delt samvær med barnefar. I tilegg til dette tar omgivelsene avstand til oss, de ser stygt på oss, blir ikke invitert i besøker, de kommenterer adferd "blir flaue" osv jeg er derfor helt alene, eneste jeg har er litt familie, sliter derfor og har det svært tungt tidligere barnehage til barnet hadde fordommer mot meg, eks: " er du sikker på at ikke "lisa" hadde ønsket en annen mor som,.. ( hadde på meg kjole, det var visst feil ) de fikk meg til å føle meg som en ressursvak dame som hadde opplevd kjipe ting i livet, noe som ikke samsvarte med sannnhet, jeg har alltid vært veldig ressurssterk jeg vet at jeg må heve meg over dette, men av og til kan det bli litt mye selv for meg skal bare tilføye at mitt barn har en diagnose og adferd skyldes det og ikke meg, har alltid fulgt det opp slik jeg skal, har gjort mer enn andre når jeg sammenligner meg med folk... likevel, så urettferdig og tøft det er, skulle ønske jeg kunne snakket med noen som har opplevd det samme
Sjokoladekaka Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Send PM til meg om du vil, så kan eg "snakke" meir åpent enn eg ønsker her:) Eg er aleinemor til ADHD-unge, og veit litt om det økonomiske rundt dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå