Gå til innhold

Noen som vet hvilken big brother stjerne som er dø?(som var inne i huset sammentidig som Carina DAhl)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det typen hennes som er død da ? Hun ble jo sammen med han svenske Anton.

Fortsetter under...

Skrevet

Ronny døde for 1 år siden. Han ble funnet i en innsjø, og døde av drukning. Samuel hang seg på cella som det skrives over her. Begge hadde store problemer, og noen ganger lurer jeg på om BB virkelig ødelegger folk. Ronny var jo en hyggelig, normal fyr, hvor alt gikk rett til helvete etter BB. Samuel har jeg bare møtt et par ganger, men kommer til å savne han også. Det er så mange som sliter etter BB at jeg håper det ikke kommer flere sesonger.

Skrevet

Jammen de får jo masse hjelp etterpå hvis dem vil ha,i flere år faktisk,men da har det ikke hjelpt dem da uff.

Skrevet

Ronny blei finne i Nordsjø i Saudherad. Og han hadde problemer før han var med på BB. Han bodde i Bø i Telemark og eg kjenner fleire som kjente han. Han var drita full og tar eg ikkje feil så var han rusa på andre ting også, han datt ut av båten uten at nokon merka det, det var ikkje noko han gjorde av egen fri vilje. Så at BB ødela han sysn eg var å ta litt i....... Han sleit før BB men at BB hjalp noko er ein anna ting. Trur ikkje det var utløsans for Ronny dessverre.....

Skrevet

mammsen: mente ikke at BB hadde skylda for Ronnys død. Jeg var i bb-huset samtidig som han og kjente han godt, og så hvordan rusproblemet eskalerte i tiden etterpå. Han var veldig mye sammen med Thor (han som hadde hadde hatt seg med "400" damer), og damer, party og dop tok overhånd. At vi hadde fri tilgang på psykologhjelp etterpå stemmer ikke. Vi var flere som ringte og fikk beskjed om å ta oss sammen, og at dette var noe vi hadde valgt selv. I budsjettet var det lagt opp til 1 time psykologihjelp etter endt opphold. Nå kan jeg ikke snakke for de andre sesongene, men det året jeg var med var det ikke spesielt god oppfølging. Jeg kjenner til mange BB-deltagere som har fått seg en alvorlig knekk etterpå, meg selv inkludert. I et år etterpå gikk jeg nesten ikke ut døra, og måtte gå på Cipralex for å takle hverdagen. Jeg trodde jeg visste hva jeg gikk til, og at jeg var mer enn tøff nok til å klare oppholdet og tiden etterpå, men sånn var det bare ikke. Møtte Ronny bare en uke eller to før han druknet, og jeg vil ikke engang beskrive hva jeg så da.

At Samuel nå også har valgt å ta livet sitt har mest sannsynlig ikke noe å gjøre med at han har vært med i BB, men regner med at du skjønte hva jeg mente alikevel.

Skrevet

Mente ikke at Samuelt også hadde tatt livet sitt i som at Ronny hadde gjort det samme, men at de begge hadde gått bort.

Annonse

Skrevet

Nå blir vi jo bare sååå nysgjerrige på hvem du er da Skurvelurven? Var det første BB du var med i?

Skrevet

Skurvelurven er Therese..tipper jeg... :-)

Skrevet

jepp d tror jegå.. Eneste som var født 1980 det året:O)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Så fine barn du har=)

(Måtte snike litt, og fant link til bloggen din...=P)

Skrevet

Supermamma: håper du har vært på wikipedia nå, og ikke ikke går rundt med fødselsårene til bb-deltagerne for 2003 i hodet;)

Sauen og dingsen: hvis det er min blogg du mener, så har jeg bare et barn (gutten er venninna mi sin), men det var kanskje supermamma sin blogg du fant.

Skrevet

der er henne:)

Skrevet

Hei Skurvelurven! Vi har vært på wikipedia hele gjengen her nå :o) Og du er gjenkjent ;o) Nydelig jente du har forresten.

Annonse

Skrevet

Jeg lurer på hvilken rolle det spiller for dere jeg egentlig....

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Skurvelurven: Hehe, ok, nydelige unger uansett=) det var deg jeg mente ja=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...