Gå til innhold

Hvordan_uttaler_dere_dette_navnet???

Anbefalte innlegg

Jeg_kalte_datra_mi_for_Julia_Stefanie,_men_ser_nå_at_mange_uttaler

Stefani_og_ikke_StefAnie,som_jeg_tenkte........

Det_blir_jo_veldig_amerikansk_å_si_stefani...........

Tenkte_at_på_norsk_skal_det_leses_hver_bokstav.......

Hvordan_vil-dere_uttale_Stefanie???

Burde_jeg_kalle_henne_Julia_Stefania_kanskje,for_at_det_blir_uttalt_riktig?

Blir_litt_forvirret...............

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138239138-hvordan_uttaler_dere_dette_navnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har_dere_noen_råd_til_meg_da???

Skal_la_navnet_være_som_det_er?

Eller_skal_jeg_skifte_det_til_Julia_StefaniA?

Eller_fjerne_det_andre-navnet_helt???.....

Jeg_synes_at_julia_er_så_populært_navn_for_tiden,

at_det-blir_litt_upersonlig_uten_mellomnavn....

hva-synes_dere?????

Eh.. Hvorfor skriver du _ mellom hvert ord? Strengt tatt ikke nødvendig.

Angående navnet, Stefanie uttales Steffani, enten du vil det eller ikke. Derfor ville jeg gått for Julia alene eller Julia Stefania, men det blir smør på flesk og lite pent.

Hva med Julia Dorthea?

Annonse

HaLlO_jEg_SyNeS_dEt_Er_Et_NaVn_SoM_iKkE_pAsSeR_sAmMeN_i_DeT_hElE_tAtT,_mEn_NaA_SyNeS_jEg_At_StEfAnIe_Er_Et_FoRfErDeLiG_nAvN...............

jEg_ViLlE_SeLvFoLgEliG_uTtAlT_dEt_SoM_sTeFaNi,_DeT_eR_dEt_MeSt_LoGiSkE,_sEr_IkKe_HvOrDaN_jUliA_sTeFaNiE_kAn_GaA_fInT_sAmMeN...sTeFaNiA_eR_iKkE_eT_bEdRe_AlTeRnAtIv_AkKuRaT!

kLeMz

Beklager_at_jeg_skriver_sånn,

var_ikke_menning_å_irretere_noen.

Datra_mi_helte_en_kopp_med_te_over_tastaturen,

så_mellomrom_fungerer_ikke_lengre....:-((((

Skal_kjøpe_ny_tastatur_snart........

Det_var_litt_trist_at_dere_ikke_likte_navnet....

Jeg_synes-det_er_veldig_søtt....men_men.....

skal_tenke_over_det.

Takk_for_at_dere_svarte,

selv_om_jeg_skriver_uten_mellomrom.........

Hvorfor skal du endre et navn du synes er fint? Hva har det aa si hva andre mener om navnet hvis det er et navn du elsker...? Hvis du onsker at folk skal uttale det som Julia Stefanie, er det ikke verre enn aa rette paa fok. De fleste laerer seg at navnet skal akkurat uttales slik etter en stund. Har en venninne som uttaler navnet sitt litt rart, og mange uttaler det feil i starten - men saa snart de blir rettet paa, sier alle rett.

Du har jo allerede gitt datteren din et navn du liker. Synes det er helsnaalt aa skulle endre det fordi andre ikke liker det. Kommer det en aa sier Julia Stefani, saa faar du bare rette paa dem aa si at hun faktisk heter Julia Stefanie. Folk kan ikke tenke seg til det selv.

Annonse

At DU liker navnet er jo det viktigste! Jeg leste også Stefanie slik som du ikke vil at det skal uttales. Jeg tror kansje at Stefania ville vært bedre hvis du vil tydelig-gjøre uttalen. Stefania synes jeg forresten var kjempefint! Men Julia Stefania rimer jo litt på slutten da.. Da synes jeg kansje at Julie Stefania er bedre. Men det er nå meg det da. Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...