Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Har prøvd på vårt lokale apotek der jeg bor, men der har de ikke urinstiks til salgs. Noen som vet om apotek som selger urinstiks?? Skulle fulgt opp ift proteiner og sukker litt oftere enn når jeg er på kontroll....men må få tak i urinstiks først. Noen som vet? Eller kan jeg bestille det på nettet noe sted??
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Det får du nok ikke kjøpt på aotek nei, er ikke verre enn at du leverer en urinprøve på legekontoret ditt så sjekker de det
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 hei sann.. det skal man få kjøpt på apoteket. på apotek 1 trur jeg de skal ha det.. hvis ikke kan man kjøpe det fra nett trur jeg. men hør med de ansatte på apoteket. jeg har brukt sånne selv. kjempe bra når man har uvi eller lignene og se om den er godtover etter ent kur. pluss nå bruker jeg det i forbinnelse med graviditeten. fikk sånne av ,im ste mor. skal snakke med henne om hvor hun kjøpte de. men det var på apoteket. kjedelig å måtte dra helt ned til legekontoret for og teste urin annenværdag, selv om det er gratis. .
M*A*S*H* Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Både apotek 1 og sykehusapoteket her jeg bor selger urinstix. Greit å kunne sjekke seg selv om man er i faresonen med sukker eller proteiner i urinen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå