Gå til innhold

Vil ikke ta flasken lengre!! 4 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull har nå bestemt seg for at det bare er puppen som gjelder, han har tatt flaske helt fra starten av og det har vært så greit å kunne ha litt fri av og til slik at pappan kunne mate litt. Nå kan jeg kke en gang dra til byen noen timer uten at det blir baluba...

Han tar verken mme eller mm på flaske, virker som om han rett og slett ikke vil ha gummien, men sutten tar han... Han vil bare ha mat fra puppen!!!

jeg skal i bryllup i sept, og hadde håpet at jeg fikk være med på festen han er jo da blitt halvåret!!! Noen som har fått gullene til å ta flaske igjen, eller som har noen gode råd til meg?

Jeg kan jo ikke dra noen plasser, han må jo få mat!.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve med kopp?:)

Skrevet

Jenta mi fikk også for seg det, men så en dag når vi prøvde igjen var det greit. Har du prøvd at noen andre har gitt? Og at du ikke er i nærheten?

Skrevet

Ja, jeg var i byen og bestefaren prøvde med flaske, men han nektet å spise så jeg måtte bare komme hjem!! :(

Skrevet

Vi hadde samme problemet men det løste seg da vi prøvde en ny flaske med MAM nummer tre smokk, den er litt flat og har vist nok funka på flere flaskenektere

Skrevet

Vi hadde akuratt det samme problemet!

kjøpte dr.brown flasken. mjukere tutt på den. å så må du bare ikke gi deg!!!

så tar di den til slutt:))

Skrevet

har samme problemet.. lillegutt her sluttet å ta flaska for litt over en mnd siden.. og jeg har vrkelig prøvd alt til nå.. men han blir bare illsint å hylskriker hvis vi prøver flaska.. så det er så frustrerende.. han er 4,5 mnd.. men han spiser gjerne frukt mos av skje.. men har ikke lyst å begynnne med grøt å slikt enda.men håper det ordner seg for deg da!

Skrevet

bytt flaske!

vi opplevde dette med avent, da snuppa var 3 mnd,

bytta til mam, etter råd fra dib, og det gjorde susen!

Skrevet

Samme problemet vi også og her er gutten 6 mnd. skal jammen ta å kjøpe en annen flaske. vi bruker også avent og har hørt at mange bytter vekk fra denne. men er dr. brown eller mam best?

Skrevet

vi har prøvd alle flasker, laget flere hull i smokken, kjøpt smokke med fler hul, og kopp:( ingenting hjelper her... noen som vet om man kan begynne med litt grøt da? har gledet meg sååå til konsert som er på tirsdag.. men nå kommer jeg meg jo ikke av flekken. han spiser frukt mos.. men det er jo ikke noe å bli mett av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...