Gå til innhold

Kynnere og dobbelt hjerteslag konstant!!

Anbefalte innlegg

EHHHHHH!!!!!

Eg blir gal snart!! Har så masse kynnere at eg holder på å klikke:-p

Er gravid med mitt andre barn, og når eg gikk med førstemann hadde eg kynnere, men ikke så mye og så ofte! Er det normalt eller? Har lixom ikke lyst å føde nå.. hehe..

Og har så ugjevn hjerterytme, eller doble hjerteslag.. Flere som er plaget med det?

Fortsetter under...

her hagler det også på med kynnere om dagen... er sykmeldt nå så jeg prøver bare å slappe mest mulig av.. er 2.gangs jeg også..... tror ikke det er noen fare for å føde for tidlig, men er litt engstelig selv også.. prøv å slapp av og ikke stress for mye... legen min mente det ikke var farlig med mye kynnere.. så da stoler jeg på det :)

er det du er babyen som har ujevn hjerterytme?

Heisann

Jeg er også plaget av ujevn hjerterytme. Jeg ble operert for noe som heter WPW-syndrom for noen år tilbake (ekstra ledningsbunt i hjertet som fører til hjerteflimmer), så det kan hende mine plager skyldes dette. Har vært noe plaget av ujevn hjerterytme siden operasjonen, men har blitt merkbart mer plaget de siste par ukene. Kan nok hende det skyldes den ekstra belastningen og det "ekstra blodomløpet" som kommer når man er gravid. Jeg var ikke plaget med dette under mitt første svangerskap.

Jeg har også stadige kynnere og synes jeg noen dager går med en konstant hard mage!! Rimelig slitsomt...

Vi får krysse fingrene for at det blir litt bedre mot slutten av svangerskapet:-)

Er eg som har doble hjerteslag!

Det eg reagerer på med kynnerene er at eg får de når eg sitter, og de blir så kraftige at eg blir svimmel og lixom litt uvel.. Veldig plagsomt.. Kjenner bare hvordan det presser ned mot åpningen! Og blir jo skremt, for kynnere skal jo roe seg når du sitter... hmm.. så eg lurer på om eg skal kontakte jormor på fødestuen, men er redd de ikke tar meg på alvor...

Var jo ikke litt sånn med min første, så derfor eg reagerer....

Hun får ikke lov å komme nå, for eg har jo ikke handlet inn noe til hun:-p hehe

jeg har hatt tett med kynnere et par dager, og ringte derfor jordmor som sa jeg burde ligge mest mulig så magen får roet seg. HVER gang du får kynnere, så lønner det seg å legge seg på ryggen og hvile så magen blir myk igjen tror jeg:)

Ja, jeg har avogtil dobbelslag- hadde det før jeg ble gravid også, men legen sier det ikke er farlig. Vet ikke helt hvorfor jeg har det. Var litt plagsomt for et par mnd siden, da jeg var ca. 4 mnd på vei, men har roet seg litt nå. Det var spesielt i forbindelse med at jeg gikk fort opp f.eks en bakke, da fikk jeg litt dobbelslag mens jeg var andpusten. Ekkelt...Før jeg ble gravid, og da jeg drakk mye cola var jeg mye plaget. Legen sa at jeg burde kutte ned på koffeininntaket, og det hjalp, men så ble jeg hekta igjen!!:( Men koffein kuttet jeg ut da jeg ble gravid. Ihvertfall nesten. Cola og koffein generelt tærer på magnesiuminnholdet i kroppen, og det er ikke bra hvis det blir for lavt. Måtte ta kosttilskudd. Det hjalp noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...