mammaen til Luca Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Min Luca skal begynne i barnehage 7 august, rett før han blir 7 måneder. Jeg ammer ennå, og vil ikke slutte fordi han skal begynne i barnehage. Kom til å tenke på det idag. Nå er barnehagen rett på utsiden av leiligheten min, men jeg kan da ikke stikke innom i tide og utide for å amme han. Stakkaren vil jo bli kjempeforvirra da. Så da har jeg to alternativer: pumpe eller mme?! (Og for de som lurer, jeg er alenemamma med arbeidsplass på sjøen, og permisjon går ut i oktober. Men for å være sikker på barnehageplass, måtte jeg søke fra barnehageårets start, og ikke vente til oktober. Og samtidig skal jeg på universietet ett semester.) Og gruer meg masse til å ikke ha han rundt meg. Vi har jo hengt i nevene på hverandre siden han ble født. Har hatt 1,5 døgn fri totalt. Men koser meg bare, jeg, ingen klaging!
Gjest mphs Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Vi måtte også ta i mot plass far august med første ungen, men valgte å betale plassen men ha henne hjemme til i begynelsen av november siden jeg kunne være hjemme fram til da. Hun begynte da hun var 14 mnd. Så de trenger ikke begyne der selv om man har fått plassen. Som du selv sier, du kan enten gi mme eller pumpe og sende med mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå