Solskinnstrall Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Fikk den i posten i dag og etter å ha gått med den en prøverunde nå- må jeg si jeg er glad for at jeg kjøpte den. Heelt noe annet en å bruke babybjørn! Foreløbig anbefaller jeg den veldig:)
kitty08 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hvor gammel er babyen din? Og kjøpte du baby eller toddler-versjonen. Lurer også på å kjøpe denne, har BB fra før, men kunne tenkt meg en som kan has på ryggen også.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Patapum Baby er fra 5 mnd til 18-20 kg. Toddler fra ca 18 mnd leste jeg på tettinntil.no igår. Myyye bedre enn BB. Bæreren får barnets vekt fordelt på hofter og ikke bare skuldrene som på BB. Og barnet sitter ergonomisk riktig. Itillegg er den endel billigere enn Manduca og Ergo. Anbefales!!
KoneTilMannenMin Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 ohhhh min blev sent av gårde idag, så hoppas den kommer imorron! GLEEEEEEDER MEG SOM EN UNGEEEEEEEEEEEE!!
Solskinnstrall Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 Jenta mi er snart 6 mnd og hun kan snart sitte på ryggen. Og det var som å ha på seg en ryggsekk lissom.Myk og godt polstra- isteden for at du holder på å tippe og "knekker" ryggen din. For BB gikk på korsryggen min løs! Eneste aberet jeg ser med denne det er at det kan være litt vanskelig å få ungen oppi den når du har den på deg- men det er sikkert en trenings sak:)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Se tettinntil.no for instruksjonsvideo (fra You Tube).
kitty08 Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Da har jeg bestilt en svart Patapum Baby ;-). gleder meg ...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå