Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Er det noen som har erfaringer med disse og kan komme med ros og ris? Vi har nå et 4-5år gammelt Besafe sete, snuppa sover ok. Men vi kjente på nyere seter og de virket SÅ mye mykere og da mer komfortable - så vi tror vi kommer til å kjøpe nytt. Snuppa er bare 3,5mnd og det er jo endel måneder igjen i det første setet....
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Vi har hatt maxi cosi og er veldig fornøyd, enkelt og bruke med og uten base. Det dere ka tenke på er hvor mye dere kommer til å kjøre bil og om det er foholdsvis lange eller bare turer i nærområdet. For da kan dere jo bytte når ungen er 9 kg istedet......
Nord'a Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har Brio Primo, og er fornøyd med setet. Jenta mi sitter veldig godt i det, det er billigere enn Maxi-cosi, ca 1500,- m/base, er veldig lett å bære (vekt og håndtak). Har kjøpt maxi-cosi sommertrekk (passer perfekt), da hun blir klam når det er varmt, og dette fungerer bra. Det er det jeg kommer på nå, lykke til med kjøpet
LilleBanan blir storebror Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 hei. Jeg vil fraråde Brio sitt på det sterkeste jeg da. Vi kjøpte det til knerten vår. Satt å gynga litt på det fram å tilbake bare på måfå å drømte om den dagen lillegull skulle sitte å pludre oppi der. Plutseli vippa hele stolen bakover! Tippa over så hode enden gikk rett i gulvet. Dro straks tilbake til butikken å fikk penger tilbake fra ei FLAU ekspeditrise... he he. Det er nok en grunn til at maxi cosi er dyrere, har ikke sjangs til å få til dette med denne. Nå er det jo ikke nødvendi å vippe så ille at Brioen tipper over men man har aldri garanti for hva andre gjør, andre barn som skal "leke" etc når man er på besøk. Synes værtfall dette var veldi skummelt. Vi er derimot strålende fornøyd med Maxi Cosi:)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Takk for svar:-) Vi kommer til å kjøre endel - så sittekomfort er viktig. Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå