PAVEEL Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 egentlig vil jeg ha en annen ole brum bok til babyen som kommer, men den finner jegi kke noen plass. derfor lurer jeg på om noen har denne boka til babyen sin. er det mye plass å skrive i den feks?
Scorpiogi Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har en ole brum fotoalbum, barnets første bilder ja... Det er vel mer et fotoalbum enn en sånn babybok der du kan skrive inn masse greier. Men under hvert bilde er det en sånn strek hvor man kan skrive noe... vi fikk vår i gave, men har ikke brukt den enda...småen derimot elsker å se i den..
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 En linje under hvert bilde du kan skrive på.. Egentlig litt kjedelig, men fint om du bare skal ha det til bilder. Men ikke så bra som andre der du kan skrive om dåp, fødsel osv. Har ikke sett så mye på det ;-)
PAVEEL Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 oki, takk for tilbakemeldinger:-) høres ikke ut som den rette boka for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå