Zitro Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 ... hvor mye baby"stæsj" har dere ståendes på stua?? Gubben syntes det var så mye her nå... Vi har en lekegrind, en Bloom matstol, en Babybjørn vippestol og en sovekurv...
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Leketeppe, babygym og vippestol. Samt noe småstæsj liggende i en stol (bamser, små bøker ++)
Zitro Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Glemte babygymmen ja... men den ligger stort sett på kjøkkenet da. Alle leken er stort sett oppi lekegrinda. Også har jeg maaaaaaange gulpekluter liggendes. Gulpebaby her ja... :-)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hehe.. ligger nok noen gulepkluter her og der hos oss også ;-) Og rett som det er så finner jeg smokker de mest utroligste steder! :-D
Gjest mphs Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Gym matte, vippestol,leker og en skuff med gulpekluter og div. På kjøkkenet har vi en simo dypvogn til soveplass inne siden vi også har en nesten 3 år gammel jente som er høyt og lavt. Hun har også masse ting i stuen blandt annet to dukkevogner og masse leker + to barnestoler og en tripp trapp stol.
Dina1 Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Leandervugga, fisherprice gyngestol(litt stor ja:)), baby gym og en liten kurv med alle lekan hannes. Åsså ligg det kanskje litt babyklær rundt omkring av og til, hehe! Men det skal jo se ut som det bor onga her da, syns det e veldig koselig med litt stæsj som fortell at det e liv i huset:)
polarn & pyrene Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Vippestol, sovekurv (som går på loftet imorgen da han har vokst ut fra den). Ett leketeppe som pakkes sammen når det ikke brukes. Derimot har vi storesøster sine leker over alt også. Dukkehus, brio togbane og div andre saker. Så nå skal jeg ta en opprydning innfor kvelden.
Joikaboll@ Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Tja, skal vi se..... Reiseseng stapp full med leiker, tepper, smekker og filler. En diger vippestol vandrer rundt med den ene storebroren i stua her. Babyskoa står på vedovnen, i den ene stolen ligger en haug med babyklær ;o)
Snupi27 Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 da emilie var liten baby hadde vi en kurv, masse gulpekluter omkring, babygym og en vippestol. og det blir bare mer og mer for hver mnd som går kan jeg love deg =) nå som emilie er 11 mnd har vi reiseseng (brukes som lekegrind) full av små plastballer som hun kaster utover gulvet når a er oppi der. stor leke matte, masse leker, gåstol, vippestol som vi ikke har satt bort enda, en spisestol, osv..
Bebés'ilvousplâit Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Ja, nå er jo ikke snuppa vår å regne som en liten baby lenger, kanskje, siden hun er fylt 8 måneder, men dette er hva vi har av babystæsj i stua: Gym-matte, babygym, 1 stor plastkorg bugnende av leker, 1 tøykurv med baby- og barnebøker, 1 Fisher price babygym omgjort til gyngehest og Babybjørn vippestol. Her vises det at vi har baby, ja :-)
Supertea Skrevet 15. juli 2008 #11 Skrevet 15. juli 2008 Sovekurv med uro over og vippestol. Barnerommet ligger vegg i vegg med stua, så vi har liggematter og babygym der.
Zitro Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2008 He, he... godt og høre at det ikke bare er hos oss det flyter over! Har også en 3-åring som løper rundt og flyttte lekene sine fra rommet sitt og til stua... Så det blir et skippertak hver kveld med rydding sånn at vi ihvertfall kan finne veien fra stua til kjøkkenet uten å snuble i lego, gulpekluter og diverse andre ting...
Hilde_85 Skrevet 16. juli 2008 #13 Skrevet 16. juli 2008 Her er det ett leketeppe og kurven som står i stua! Men han er enda så liten at det ikke er behov for noe annet
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. juli 2008 #14 Skrevet 16. juli 2008 lekegrind med lekematte, leker, tepper, en bok og "musikkfugl" i eg en vippestol. har også en lekematte som jeg rydder inn om kvelden oppi en kurv kiste som jeg har tenkt at lekene skal være i når han blir større. han er 5 måneder nå. synes også tingene hans er litt i veien, må lissom flytte på de og sann da vi ikke har så stor stue. men veldig greit at alle lekene er i grinden, og ikke flyter rundt omkring.
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #15 Skrevet 16. juli 2008 her har vi lekegrind, treningsmatte, babygym, vippestol, solseng. så har vi 2 plastbokser med leker.. syns det er koselig når det ligger mange leker rundt.. hun er 4mnd i dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå