Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Hei! Jeg trenger snart en tvillingvogn. Det kommer til å være ca halvannet år mellom søsknene. Hvilken tvillingvogn bruker dere, og hva er deres erfaringer? Takk for hjelp! E.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har 17 måneder mellom mine og har kjøpt Teutonia Team Alu S4. Det eneste som er negativt med denne, synes jeg er at den er litt tung. Fordelene er: Vendbar sitte/liggedel, slik at man kan se ungene (om man vil :-) Svingbare (og låsbare) framhjul, den er helt utrolig smidig å kjøre. Den bredeste sittedelen av alle søskenvognene. Utolig stor forskjell på 27-28 cm og 33cm Ta en tur rundt med ungen din og prøv vogner, tror du blir overasket over hvor smale OTH, Easywalker,Babytravel m.m. er. Tips: kjøp hardbag isteden for mykbag, mykbagen har en tendens til å "tyte" over til søskenet, og gjøre plassen der enda mindre :-) Jeg kjøpte denne vognen i Tyskland, betalte ca 5000,- NOK for vogn, hardbag, dobbel vindpose, regntrekk, myggnett og hjulbeskyttere. Hentet den i Sverige, så jeg betalte bare tysk moms.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Satt akkurat og kikket på en slik en, men fikk langt fra så god informasjon som fra deg. Tusen takk! E.
mamma til 2... Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 jeg har teutonia team s 4 alu og er også superfornøyd!!! anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå