Gå til innhold

Gravid med akupunktur

Prinsessemor

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har blitt gravid med akupunktur? Jeg er litt usikker om jeg tror helt på det, men jeg gjør det jo også! Har ei vennine som har satt akupunktur på meg for å hjelpe meg å bli gravid og jeg hadde sinnsyke el smerter søndag og mandag, kan det være pga av akupunkturen tro?

Blir spennende å se rundt 29 juli, er ikke så optimest men ;-)

Klem

Fortsetter under...

Hei!

Jeg ble gravid ved hjelp av det og ei venninne har blitt gravid hele 3 ganger med akupunktur og har 3 herlige barn.

Jeg ble hjelp med syklusen, slik at den ble regelmessig. Og jeg ble gravid. Under 1. trimester fikk jeg "holde på" nåler og 2 og 3 trimester le jeg mye stukket for bekkenløsning, jeg begynnte å få vondt i begynnelsen av 2 tri og hun klarte å forhindre videre plager.

Jeg gikk også for å få opp melkeproduksjonen, men det hjalp ikke. Men 50% får økt melkeproduksjon.

Ønsker deg lykke til!!!

Tusen takk for positivt svar :-) Det hjelper på humøret :-)

Jeg kjenner at det skjer noe der nede men det kan jo være innbildning også da. Jeg får høre med henne om hun vil sette nåler på meg hvis jeg har blitt gravid slik at det sitter bra :-) Hun er jordmor så hun har greie på slikt :-)

Klem

• 3 uker senere...

Heisann.

Vi prøvde i godt over 2 år før jeg endelig ble gravid. Jeg hadde veldig liten tro på at akupunktur skulle hjelpe, men var villig til å prøve det. Jeg prøvde akupunktur syklusen før vi skulle inn til inseminasjonsbehandling, og vips så satt den helt av seg selv;) Så da slapp vi alt styret med assistert befrukting;) Jeg aner jo selvfølgelig ikke om det var akupunkturen som gjorde susen for oss, men det er jo ikke umulig da;) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...