Gå til innhold

Noen fra Oslo vest her? Skøyen,ullern,frogner,bygdøy ol ....?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

så gøy :). Min første også, så alt er veldig nytt og spennende. Gøy å gå rundt å kikke på utstyr og sånn. Jeg var på UL sist uke og det ble litt lettere da vi fikk vite kjønn (forberedelser tenker jeg, de har jo endel salg rundt i byen). Jeg har termin 13 desember og har fått plass på rikshospitalet. Det nærmer seg vel ultralyd for deg nå da!?

Spennende med ul. Vi skal på torsdag og ser veldig frem til det. Blir på med måte godt å få det gjort, har ventet så lenge og man har jo sine tanker og bekymringer. Vi kjøpte vogn i går , og en herlig dunpose! Vi endte opp med Bugaboo denim. han måtte få siste ord siden jeg har handlet og bestmt resten :) Har dere kommet langt med handlingen. jeg er nok litt for ivrig , har faktisk kjøpt alt! Men jeg gleder meg sånn , kan bare ikke vente !

God helg!

Jeg skjoenner akkurat hva du mener.. hehe. Lett å bli ivrig foerste gangen helt sikkert! Vi er ogsaa veldig ivrige og har allerede kjoept vogn (som vi skal hente om tre mnd) og bilsete. Det ble teutonia spirit s3 paa oss...

Det er saa kjekt paa UL, gled deg! haaper du faar en flink jordmor!!!

Hei! Jeg melder meg inn her. Er 30 år, bor på Skøyen og skal ha mitt andre barn 10. desember på Rikshospitalet! Ganske nærme 13 desember, hva.. Kanskje vi sees!

Var på UL for noen uker siden, og vi skal ha en liten jente.

Så koselig! Ja skal ikke se bort ifra at vi mötes på rikshospitalet da!! Vi skal også ha en liten jente. Jeg gleder meg veldig til vi alle kan treffes på cafe evt/og dra på trilleturer med de små :)))))

Annonse

Formen min er veldig opp og ned. Har vært sm siden 4 uke , har kastet opp og vært dårlig siden da. Er bedre nå , men har fortsatt mine dager. ier ikke energi og overskudd..... Hva med dere andre?

Formen min er fin fin:) Og har vært det hele tiden. Har liksom ikke hatt noen symtomer i det hele tatt - litt kjedelig det også (selv om jeg for al del ikke misunner de som er kvalme). Nå begynner endelig magen å komme litt... Det er fint.

Får imidlertid håpe at formen fortsetter å være like fin helt frem til mål:)

• 2 uker senere...

Formen er nå stigende.. Har hatt mye hodepine, migrene og kvalme. Men nå er alt mye bedre og jeg gleder meg til å begynne på jobb etter en god ferie som hjalp veldig :). Magen strutter frem og det er litt herlig at folk kan se at man er gravid og ikke bare har lagt på seg, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...