Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 8,5 mnd nå og er en alldeles hærlig unge. Hun smiler og er glad hele dagen,. Hun sutrer og sier i fra når hun er sulten og trøtt og er i det store og hele veldig lett og lese. Hun skråler og ler hele dagen og stråler mot oss med et smil hver gang vi ser på hverandre. Dette er kjempegøy for oss. Er alle unger sånn eller har vi vært kjempeheldige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du har nok vært heldig. Alle unger er ikke sånn. Når det er sagt, så var 7,8 og 9 mnd alder hos sønnen min den letteste alderen, hvor han var mye blid og lett å blidgjøre.

Skrevet

Vi har samme som deg HI!! :-) Alle påpeker alltid hvor heldig vi er som har en så snill unge.. Og ikke minst tålmodig. Hun smiler og ler og hviner til det meste,eneste hun sier ifra når hun vil ha mat og vil sove. Noe annet skulle bare mangle.. Herlig!!

Skrevet

Vi har også en sånn unge, han er bare 6,5 mnd da og vært sånn helt siden vi fikk kontakt. De fleste jeg prater med har sånne barn, babyer er jo stort sett fornøyde så lenge de får mat, bleie og søvn..

Skrevet

Vi har det på akkurat samme viset. Mini har vært blid og fornøyd helt siden han ble født. Han har sovet hele natten fra han var ca.3uker, å alle sier at vi ikke vet hvordan det er å ha unge, fordi han er jo bare snill :)

Han sutrer og gråter selvfølgelig når noe er galt, sulten, trett, slått seg e.l.

Men bortsett i fra det smiler han stortsett hele dagen! han sovner i løpet av 10min etter jeg har lagt han, og vi sluttet med smokk da han var 8,5mnd. Var ikke noe problem, jeg bare gav han den ikke en kveld, å han sovnet uten å skrike engang!!

Han er nå 10mnd, og med på det meste. Har aldri vært redd for fremmende, tvert i mot så oppsøker han de :) Veldig sosial med andre ord :D

Han smelter alle hjerter når han smiler og sier hei hver gang det kommer noen, å så sier han hadet hver gang noen går :D å vinker som bare det :D

Så tror vi har vært super heldige, eller så er vi bare veldig gode foreldre.....hehe...:D

Skrevet

Slik er jenta vår på 8 måneder også og det er visst ingen selvfølge! Kjenner en del foreldre som ikke har det slik. Får høre at hun er utrolig "snill"/ "lett å ha med å gjøre" og lignende. Hun er god, da...

I går spurte jeg henne om hun var go'ingen til mamma. Måtte glise da hun lagde en neeeei-lyd til svar. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...