Gå til innhold

Kan noen anbefale et bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til min lille gutt på ca. 9,5 kg? Har vært kjempefornøyd med maxi-cosi babysete, men det begynner å bli litt lite nå, ja...ønsker fortsatt å ha ham bakovervendt, han koser seg heldigvis når vi kjører bil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe Besafe Izi Combi x1. Det skal hvist være den mest solgte kombistol og best i test. Våre tvillinger er 1 år. Vi har til nå hatt Besafe Izi Sleep og har vært veldig fornøyde med dem, men de vokser jo så fort at nå må det byttes ut...

Skrevet

vi er veldig fornøyd med acta graco - tror det skrives slik. Er kommet best ut i test i Sverige mange år på rad. Den kan man bruke begge veier. Er også god sittecomfort i den - har ei niese på 5 år som prøvde den og sa den var veldig god å sitte i.

Skrevet

enig med besafe izi combi. den er super!

Skrevet

BeSafe Izi Combi her i gården også! =)

Skrevet

her også, kjempe førnøyd!!

Skrevet

Vi var akkurat i Sverige og kjøpte vårt 2. sete av Besafe Izi Combi, og er kjempefornøyd med det:)

Skrevet

Vi har Akta Graco og er kjempefornøyd med det:)

Skrevet

Vi har Brio sitt sete og er veldig fornøyd med det:)

Skrevet

Vurderte selv BeSafe Izi Combi, delvis pga. gode resultater i tester. Sikkert ett bra sete.

Men endte selv opp med Britax Multi-Tech til slutt. Nyutviklet kombisete som har fått masse positiv omtale på ulike nettfora, samt at flere av de ansatte på Barnas Hus og BabyShop hadde setet selv. Enklere montering og mindre plasskrevende enn Besafe'en er det også. Noe som var viktig for meg pga. hyppige bilbytter.

Multi-Tech er også godkjent opp til 25 kg, som gjør at man kan bruke det leeenge. Har sett 4-åringer som har sittet i setet bakovervendt uten problemer (så lenge de aksepterer bøyde bein). Dette er ikke er tilfelle med BeSafe setet, som bare holder til 18kg og er kort i ryggen (etter hva jeg har lest).

DuoLogic er også et bra sete, men skal etter sigende være noe kludrete å montere. Men har aldri forsøkt, så ... Ligg i hvert fall unna Brio Zento. Det brakk i en kollisjonstest.

Lykke til!

Skrevet

besafe izi combi.. kjempe fint sete og så sitter de så høyt at de kan se ut av vinduet. det har hjulpet meg masse.. for datteren min hatet å kjøre bil men nå er det ikke noe problem lenger!!

Skrevet

Da har vi bestillt to stk Besafe Izi Combi til våre tvillinger:)) Får det på Tirsdag. Akkurat tidsnok til vi skal reise på ferie:) Gleder meg.

Skrevet

Vi har graco sete i den ene bilen veldig god side støtte her hvis de sovner, men et herk og montere. Besafe er enkel og montere og de sitter bre er vel fornøyd med begge men synes besafe combi sitter bedre fast i bilen. Men britax den nye ville jeg også vurdert, den var ikke kommet når jeg kjøpe, men tror og det er bra

Skrevet

Vi har Akta Craco DuoLogic til våre gutter. Er veldig fornøyd.

Som en sa før her om kronglete montering er jeg ikke enig i. Egentlig veldig enkelt+ at det er isofix-fester, og da er det jo enda enklere om du har det i bilen.

Men det sete kan kun brukes bakovervendt.

Skrevet

anbefaler BeSafe izi Combi på det sterkeste..

ei venninne har acta graco og måtte snu snuppa når hun var 15mnd siden det ikke ble plass til beina. hun er like langt som mi og vi har ''like stor'' bil. acta graco er mer klumpete, men er bedre hodestøtte i den enn i besafe sitt..

mi snuppe er nå 19mnd og sitter fint bakovervendt

Skrevet

Vi har Acta Graco Cosmic, veldig fint, kan "skrus" etter at barnet har sovnet sånn at det kommer i mer liggende stilling. Og har fåt bra resultater i tester. Er en ny versjon med visstnok mer sittekomfort enn det tidligere, mer polstring, vet ikke om det betyr så mye men :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...