Gå til innhold

Jeg som lurte på om noen tok det lett - takk for svar fra dere - glad det er noen der..

Annabeth

Anbefalte innlegg

Hjelper jo litt å vite at man ikke er den eneste selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen å oppleve sånne ting..

Går LITT lettere i dag enn i går og nå er det 3 dager siden - jeg håper hver dag blir litt lettere.. men jeg kjenner tiden går seint og jeg vil helst at noen bare skal klemme meg hele tiden.. Men sånn er det jo ikke i det norske arbeidslivet... jeg har uanett vært ganske åpen om det med kollegaene mine - jeg er et følelsesmenneske og har ikke noe pokerfjes akkurat. Men jeg synes det er greit at de vet da, da slipper jeg ekle spørsmål om når vi skal ha nr 2 osv og de viser meg omsorg.

Jeg er også alene hjemme denne uken for de 2 andre er på ferie, men det er greit, jeg føler det er mer trøst i andre enn i mannen min, han bare sier at det ordner seg og at vi bare prøver igjen og at jeg må se fremover. Greit nok det men han får det til å høres så enkelt ut.. Men han er jo også lei seg men tror men må oppleve dette på en helt annen måte og tror ikke de helt kan sette seg inn i det.

Jeg klarer ikke akkurat konse så mye på jobben men jeg er da her og jeg får gjort noe iallefall, men orker ikke å være så streng med meg selv akkurat nå

Klem

Fortsetter under...

Jeg skjønner så godt hva du mener. Jeg bodde her inne den første uken etter MA, og leste mest da, om andres reaksjoner. Mannen fikk e n litt forsinket reaksjon. Han hadde ikke hatt tidtil å tenke på at det kom et barn til, og så var det plutselig borte. I tillegg var han altfor opptatt med å bekymre seg om meg, til å kunne tenke på det!! Da var det godt å ha dette forumet!!!

Klemme masse på...

ja jeg hadde og har fortsatt go hjelp av dette forumet. Nå er det 10-11 uker siden jeg mistet, og jeg er så glad for å kunne gå inn her å se hva andre skriver om. Det har gitt meg utrolig mye svar. Min mann lata nok mest som om han tok det lett. Vi sa begge til hverandre at je det var vell en mening med det osv m prøv på nytt... Men vet han gleda seg enormtg til denne ungen, så han var nok og er nok enda i sorg... vi tok en test her i går, og den viste positivt- skal si deg det var en mann som strålte opp:) Men jeg ble bare bekymret....er bare livredd den ikke skal holde seg der inne. Vet ikke, kanskje det ikke er noe der heller..? hvem vet... mannen min vil ha meg til legen for å sjekke opp, men jeg har sagt at om jeg ikke har begynt å blø i slutten av august, da skal jeg bestille time...

men som sagt, det er godt å ha dere alle her inne til å støtte seg på- selv om jeg kunne ønsket at ingen av dere var i denne gruppen i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...