mamsen=) Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 spør her før evt helsesøster:) jenta mi på 2.5 mnd har i den siste uka hatt omtrent ingen avføring, men det som har kommet er svært mye tykkere enn det har pleid å være...og hun sliter da litt med å få det ut... noen som vet hva det kan komme av??
Mammaen til Turid Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 er det morsmelk trenger det ikke å være noe spesielt så lenge hun ikke sliter med å få det ut.. prøv evt. litt malt utblanda i varmt (kokt nedkjølt vann..) for å løsne det.. er det morsmelk øk dosen med malt (måtte gjøre det slev her, for vesla sleit med å få av seg...)
mamsen=) Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 hun får bare morsmelk ja, men takk for tipset skal prøve med malt! =)
snurkelurke Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 hos oss funka det å legge jenta på fanget mitt med hodet hennes mot knærne og beina opp mot ansiktet mitt, masserte lenge under føttene, er noen punkter der som skal hjelpe for å få ting i gang.. da skal jeg si deg det ble fart i sakene etterhvert! håper du skjønte hva jeg mente.. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå