Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste hatt problemer med babycallen; babyenheten sender og foreldreenheten mottar signaler hele tiden, selv om baby er stille som en mus. Dvs skjermen lyser og viser "skrikefjes", samtidig som det suser i den konstant. Fryktelig irriterende! Noen som har opplevd noe liknende, eller vet råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at det selvfølgelig blir tomt for batteri på et øyeblikk når den holder på slik.

Skrevet

jeg har ingen erfaring med supernova selv, men leste et innlegg her tidligere der flere hadde hatt det samme problemet med den..

Skrevet

Har du stilt de inn på samme kanal?

Eller sjekke bruksanvisningen:)

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet med en gang jeg kjøpte den, viste seg at jeg og naboen hadde samme babycall på samme frekvens :-) Fikk da samboeren min til å skifte frekvens, og det har ikke skjedd siden.

Skrevet

Det samme skjedde med min og den leverte jeg til reparasjon der jeg kjøpte den. Nå er den fin igjen :)

Skrevet

Jupp, har hørt flere som hadde det slik, og for den ene holdt det å skifte kanal, og de andre sendte den inn og fikk den fiksa. Vår susa veldig i starten, men fant ut at den sto på hypersensitiv omtrent så når vi justerte den ned litt så ble det bedre.

Skrevet

Vi hadde det også sånn. Leverte den inn og fikk en ny vi da. Var visst et kjent "problem" med den.

Skrevet

Hehe hatt litt problemer med den supernovaen selv! Bor i ett tett boligfellt hvor en av naboene her med en baby har samme babycall som oss... Plutselig hører jeg en baby som skriker som en gal i babycallen min å stusser over gråtelyden. Hørtes jo IKKE ut som sønnen min! Hehe. Løper ned å han sover så søtt att. Fant da ut at det var naboen sin nyfødte baby. Så skiftet kanal eller noe sånt, så slapp vi det problemet:-)

Skrevet

avent sin er fin der.den tar ikke inn andre signaler

Skrevet

våres er akkurat lik :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...