kosemæ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Har i det siste hatt problemer med babycallen; babyenheten sender og foreldreenheten mottar signaler hele tiden, selv om baby er stille som en mus. Dvs skjermen lyser og viser "skrikefjes", samtidig som det suser i den konstant. Fryktelig irriterende! Noen som har opplevd noe liknende, eller vet råd?
kosemæ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2008 Glemte å si at det selvfølgelig blir tomt for batteri på et øyeblikk når den holder på slik.
mamsen=) Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 jeg har ingen erfaring med supernova selv, men leste et innlegg her tidligere der flere hadde hatt det samme problemet med den..
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Har du stilt de inn på samme kanal? Eller sjekke bruksanvisningen:)
petite fleur Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Jeg hadde det samme problemet med en gang jeg kjøpte den, viste seg at jeg og naboen hadde samme babycall på samme frekvens :-) Fikk da samboeren min til å skifte frekvens, og det har ikke skjedd siden.
Elfi regndråpe Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Det samme skjedde med min og den leverte jeg til reparasjon der jeg kjøpte den. Nå er den fin igjen
Nætte;mortil2 Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Jupp, har hørt flere som hadde det slik, og for den ene holdt det å skifte kanal, og de andre sendte den inn og fikk den fiksa. Vår susa veldig i starten, men fant ut at den sto på hypersensitiv omtrent så når vi justerte den ned litt så ble det bedre.
mamma'n til knerten Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Vi hadde det også sånn. Leverte den inn og fikk en ny vi da. Var visst et kjent "problem" med den.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Hehe hatt litt problemer med den supernovaen selv! Bor i ett tett boligfellt hvor en av naboene her med en baby har samme babycall som oss... Plutselig hører jeg en baby som skriker som en gal i babycallen min å stusser over gråtelyden. Hørtes jo IKKE ut som sønnen min! Hehe. Løper ned å han sover så søtt att. Fant da ut at det var naboen sin nyfødte baby. Så skiftet kanal eller noe sånt, så slapp vi det problemet:-)
*Smiley* Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 avent sin er fin der.den tar ikke inn andre signaler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå