Histepist Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Minsten vår på 5 mnd. er helt super å legge. Vi putter han i sengen kl 1900, og da sovner han helt av seg selv. Men jeg har legt merke til at hver gang vi har besøk, blir han helt umulig! Han nekter å sove og blir bare blid hvis vi tar han på fanget. Vi har to stuer, så gjestene sitter et sted han ikke kan se dem når det er legge tid. Så jeg lurer på om han forstår at det er besøk, og at han bare vil ha oppmerksomhet? Skjønner de det når de er så små? Noen som har opplevd det samme?
Labambie Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Samme har skjedd her,to helger på rad! Og i det sekundet gjestene er ute av døra sovner hun... Hmmm.. Har egentlig ikke tenkt over det! Kanskje det er sånn?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Vil tro at han bare er nysgjerrig, litt oppjaget kanskje. Merker at min gutt på 4,5 mnd blir litt vanskeligere å legge når vi er borte eller vi har folk (på dagtid) det er fordi han er såpass nysgjerrig og er litt gira rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå