tryllepike * lykkespirer* Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 på besøk fra 1.tri og lurer på om det er noen av dere som har hatt gul utflod og hva det i så fall var? Er 11+4 og har av og til gul utflod og blir litt bekymret..
minimee->Trym Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Har hatt misfarge og økt utflod, men ikke gult. Har hatt noe grønt i den, men har vært plaget med en del sopp så har egentlig ikke tenkt noe over det. Du har vel ingen andre plager nedentil som tilsier at det skal være noe galt? Mer utflod enn vanlig er ganske normalt under graviditeten, og kroppen kvitter seg med noen ekstra avfallsstoffer i denne perioden...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Hei hei. Det har jeg også. Ser nesten litt ut som snørr. Det hørtes litt ekkelt ut men det var det eneste jeg kom på å sammenligne med... Så lenge det ikke lukter vondt eller du har andre plager fra underlivet som voldsom kløe eller svie er dette å anse som normalt. Utfloden kan være alt fra nesten blank til hvit med gult i. Alle mine prøver hos lege og gyn har vært normale selv om jeg har hatt denne fargete utfloden så mest sannsynlig kan du nok slappe av. Spør legen eller jordmor om dette hvis det fortsetter å bekymre deg så får du det svaret som sikkert betrygger deg mest. Lykke til med svangerskapet
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Takk for svar!!! Jeg har ikke kløe eller svie...men jeg har kynnere tror jeg. Våknet i natt med skikkelig vondt i magen og magen var bein hard fra navelen og ned..venter tvillinger så er usikker på hva jeg kan vente meg.. Skal til legen på torsdag så da kan vel de ta uvi test og sopp test. Trodde liksom at utfloden skulle være blank eller hvit....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå