Gå til innhold

4 forsøk over.......2 uker å vente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg vært på Nordica for første gang, men 4 forsøk (etter 3 på stork)...og vips i løpet av 1 min var jeg ferdig:) Sinnsykt stor forskjell fra Stork, men egentlig veldig greit...slippe å ligge å "sprike" i evigheter;) Og Legen var jo bare såååå morsom og koselig (som sagt tidligere her).

Så nå er det atter 2 laaaaaaange uker å vente...får håpe de går litt fort...er kanskje litt mer avlsappet nå, da jeg vet at jeg har time til Blakstad 30 juli og blir da klar for nytt forsøk igjen da i august....men håper selvfølgelig at jeg slipper det;)

Nå skal jeg legge meg snart...tidlig på jobb i morgen...zzz...

Klemmer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde virkelig ingen anelse om at to uker kunne vare så lenge.. Men så klarte jeg ikke å vente så lenge som jeg egentlig skulle heller, på dag 12 måtte jeg teste. Heldigvis gikk det bra :o)

Håper du får ventetiden til å gå, og at du får et positivt resultat av besøket hos Lindenberg!

PS Jeg skulle likt å se meg selv etter at inseminasjonen var over. Det hele gikk jo så fort, at jeg var helt forfjamset. Av med klærne, opp på benken, ned av benken, på med klærne, og så rett ut.. Var helt i svime resten av dagen..

Skrevet

Lykke til angelica, den gangen her får du det til !!!!

Bra du likte Nordica da, siden det er jeg som har "mast" på deg :)

Få hormonene til å blomstre så skal du se spira sitter..

Klemmer

Skrevet

Lykke til!!!!!

Ser ut som vi er i samme sits...jeg har også vært 3 ganger hos stork. I dag har jeg tlf time med Nordica...så i august bærer det dit for min del også :)

Skrevet

Velkommen som ruger ... gratulerer, dette går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...