Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karoline legger seg 20.00-20.30.

Skrevet

Alt fra 19 til 20.30 sånn ca! :) Som regel mellom 19.15 og 20.00! :)

Skrevet

Legger seg rundt 18.30-19.00.

Skrevet

hmm... vurdere å legge henne kl.19.00 då jeg føler hun sover bedre..

Skrevet

Minsten legger seg kl 1900, fungerer veldig bra :)

Skrevet

aldri før 2100,rundt 2200-22.30 kanskje..prøver og prøver men hun har ikke så stort søvnbehov i grunn.

Skrevet

hvor lenge sover de da?? lillemann legger seg ca i 20-tida, og sover da til alt mellom 03-05..han har som regel en liten dupp i 18tida på omtrent 30 min- men ikke vits å legge han for kvelden da, er supervåken etterpå..regner med at han regulerer seg selv når det er tid for å legge han tidligere..

Skrevet

Min legger seg i 20-tiden og våkner så gjennom hele natta hver 2-3 time.Sov nesten rundt til han var 3 mnd..da snudde han.

Synes det er litt slitsomt siden det pleier å være omvendt.

Noen med gode råd,tips.

Han spiser hver gang...får litt tillegg om kvelden før han tømmer meg for melk.

Skrevet

Helt normalt at de våkner hver 3 time for å få mat, man kan ikke forvente noe annet når de er 4 mnd!!

Mini legger seg rundt 18-19 hver dag... Våkner hver 3 time og spiser, står opp klokken 6-7 og sover en 3-timersdupp etter 1 våkentime, hehe!

Skrevet

Når Jonas var ca 4 måneder la vi han i åtte tiden, nå som han er fem måneder legger vi han halv åtte. Sover da til seks før han er sulten igjen.

Skrevet

4,5 mnd. Legger seg 18.30-19.30, stort sett rundt 19. Sover til ca 7 med 2-3 matpauser.

Skrevet

her er det natta alt fra 1900 til 2030. sover da til en gang mellom 05 og 07 , da er det på tide med mat. sover så videre igjen til ca 0800. hærlig!:)

hun regulerte selv leggetid.. begynte med å øegge seg seeent, så ble det tidligere å tidligere da hun ble ca 3mnd. da gikk det fort å komme seg ned til tidligere leggetider. synes det er godt å få ro på kvelden, da hun er svææært aktiv på dagtid

Skrevet

Sover mellom 10 og 11 timer i strekk som regel.... :)

Skrevet

emilie sover fra 19-20.00 til 07-08.00 :o) sover hele natta uten mat :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...