Gå til innhold

Noen tips?? Sliten mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 6 mnd og i det siste så har hun fra å våkne 1-2 ganger om nettene begynt til å våkne 3-4 ganger.. Og jeg får henne ikke alltid til å sovne igjen heller. Leste at man skulle prøve å gi vann istedenfor pupp. At ikke puppen skulle være ros for at hun våkner. Har prøvd dette to netter nå (og det er jo ikke lang tid), men føler at det ikke hjelper.. Begynner å savne å få sove litt mer enn det jeg gjør for tiden.

Er det noen andre som har flere nyttige tips til meg?

Hilsen Anne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 4 mnd og har begynt slik.Han sov rundt i 3 mnd men den siste måneden har han våkna hver 2-3 time.Lurer på om vi skal være litt strenge om natta men vil se det an til han er 5-6 måneder.

Skrevet

Hva med om pappa'n sto opp? Funket her, mamma = pupp.

Ellers er det nok lurt å gi vann ja, dumt å gi beløning for å våkne.

Skrevet

Vet ikke om det er et veldig lurt tips, sånn pedagogisk sett, men vi har festet sånne "knotter" under sengen som gjør at vi kan bysse gutten fort tilbake i søvn igjen. Vi har begynt med dette for å redusere nattamming med et måltid. Han tar ikke smokk, så for oss har dette vært en veldig god løsning.

Skrevet

Hei.

Jeg som skrev innlegget :)

Lurte fælt på disse "knottene" Bergensjenta 81. Hvor har dere fått de fra??? pedagogisk rett eller ikke, hva gjør man kke for å få seg litt søvn når man virkelig trenger det? :) er nok ikke det verste det der :)

Skrevet

vi har sånne vi også;) bed rocker tror jeg de heter. er fra brio.selges på baby shop ivertfall. vi prøvde de første gang i natt, gikk ganske bra, spent på fortsettelsen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...