Gå til innhold

Mitt fantastiske utdrikningslag... =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag ble jeg hentet med brannbil hjemme kl 10 av mine forlovere.. Deretter kjørt ned til havna hvor det var champagne og påkledning av "antrekket mitt".. Tights og singlet, grusomt skjørt, lags jakke (jeg er med i turn gruppe, instruktør) krone med slør og misse bånd der det sto "bride too be"

Deretter ble jeg hentet i porche og kjørt til en hudpleie salong hvor jeg fikk aromaterapi, hele kroppen.

Deretter dro vi til et danse studio hvor de hadde leid inn profesjonell salsa danser, danset i en time. Fikk også lunch rundt da, baguetter..

Så dro vi ned på kjøpesenteret i byen, da fikk jeg div oppgaver jeg skulle i butikkene.. Helt greit og ikke fullt så flaut.. hehe

Etter dette satt vi oss ned med mer champagne og litt leker i en park like ved..

Så ble jeg sminket på Parfymelle på senteret.

Middag fulgte etter på Peppes, deilig! Etter dette kjørte vi en stor deilig båt ut i Oslo fjorden og bort til en brygge. Turen gikk da til fots opp til min ene forlover. Der drakk vi og koste oss (fra 20-00) Jeg fikk dusje og skifte til noe penere, måtte bare beholde krone, slør og bånd.. =)

Kl 00 kom taxien og vi dro på et utested.. Ble kjørt hjem av en kamerat i 02 tiden, deilig.. =)

En helt fantastisk dag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes kjempedeilig ut!! En helt fantastisk dag!

Gleder meg kjempemye til mitt utdrikkningslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...