Monica med 2 hærlige prinsesse Skrevet 14. juli 2008 #1 Del Skrevet 14. juli 2008 Tenk at de små nurkene våre er/snart 6 måneder gammel..! Satt her en dag med sambo og tenkte på det.. helt utrolig at et halvt år har gått så fort! tenk da hvor fort neste halvår vil gå,og plutselig er de 1 år gammel! Vår lille prinsesse blir 6måneder den 25.juli og vi er veldig spente på hvor stor hun er blitt nå. Forrige kontrollen hadde hun bare vokst 1,5 cm på nesten en måned og nesten 300 gram. De sa at det ikke var så farlig, men vi tenkte jo at det var ikke helt normalt i forhold til hvor mye hun vokste hver måned før. Nå har vi nettopp bynt på igjen med grøten, og denne gangen går det myye bedre! Hun spiser kjempe godt og ser allerede at hun har både lagt på seg og vokst siden vi begynte på igjen med grøten! Så ved 6 måneders kontrollen som er 17.juli, håper jeg at hun kanskje har blitt rundt 70 cm og jeg tipper at hun har bikket 8000 gram. Forrige kontroll var hun 66,5cm og 7670 gram. Blir veldig spennende å se!:) Har dere forresten begynt med sportsvogn til nurkene??? Jeg har bestemt meg for å vente til august før jeg bytter til sportsvogn. Bagen på simovognen er ganske stor, men nå har hun ca.3-4cm igjen. Det burde holde en halv måned til tenker jeg:) i tillegg er det jo sann bagforlenger på simovognene..Er veldig fornøyd med denne vognen!! Andre som vil si seg enig? Men bare tanken på å skifte til sportsvogn bekrefter det at de er blitt så store nå! Heilt utrolig..! *Stooor sommerhilsen fra en stolt Mamma Monica og prinsessen Andrea Madeleine* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138233273-s%C3%A5-fort-tia-har-g%C3%A5tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
camosilla Skrevet 20. juli 2008 #2 Del Skrevet 20. juli 2008 Ja utrolig hvor fort dette går!! Satt akkuratt å så på jordmødrene på nettet, og da tenkte jeg naturlig nok på min egen opplevelse. Husker det som det var i går! Får lyst til å bli gravid igjenn:) Kjøpte en sånn liten og lett sportsvogn som man kan legge ryggen helt ned jeg. Den har jeg vel brukt på handleturer i hvertfall 3mnd. Den er så lettvinn å ta med seg. Han sovner i den også hvis han er trøtt:) Når jeg går tur bruker jeg bagvogna da, og han sover i den ute på dagtid. God sommer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138233273-s%C3%A5-fort-tia-har-g%C3%A5tt/#findComment-138278339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå