♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Når begynte deres barn og reise seg opp etter ting? og ca hvor lang tid tok det før de gikk da?
Elle melle deg fortelle Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg kan svare på første spørsmål. Hun var 7,5 måned når hun reiste seg opp og begynte å gå rundt ting. Nå er hun snart ett år og kan stå alene midt på gulvet, men flytter fortsatt ikke beina når hun ikke har noe å holde i.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 snuppa har reist seg opp etter ting siden slutten av april.. altså rundt 8mnd.. å nå ee hun 10 1/2 mnd å kan enda ikke gå, men hun går når hun holder seg til ting å det har hun gjort siden hun reiste seg.. men hun begynner å stå uten støtte lengre å lengre for hver dag så venter bare på at det kommer et skritt også
~\/ero~ Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Gutten min begynte og reise seg opp da han var 8mnd. Da han var 9mnd begynte han og gå bordet o.l. Han begynte og slippe seg(stå selv) da han var 10 mnd. Nå er han akkuart 11mnd og ha så vidt tatt ett skritt et par ganger. Men da må man stå foran og friste med noe. Gutten min er født 7uker prematur, men alderen er ukorigert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå