3-prinser Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Noen som har opplevd at poden har blitt ekstremt grinete når dere har byttet mme? Byttet i morges fra NAN til HIPP pga magevondt, og i dag har junior vært håpløst grinete. Er det bare forbigående tro?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Hvem hvet,det kan være andre årsaker til gråt.. Men det er helt vanlig at barnet kan bruke noen dager for og vende seg til ny mme. kan få vondt i magen osv... Gir det seg ikke etter et par uker ville jeg byttet igjen.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Lillegutt var grinete den dagen og kvelden vi byttet fra NAN til HIPP, på natten og dagen etter var han helt fin. Magen trengte nok bare å venne seg til den.
3-prinser Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 .....og da var lillegutten din helt fin videre framover? Byttet du pga magevondt med NAN?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Ja han var helt fin, ingen problemer. Vi byttet fordi han gulpet så fælt, håpet det ville hjelpe.. men det gjorde det ikke:-) Men gadd ikke prøve ennå ett nytt merke, synes HIPP er bra siden det er økologisk, så synes jeg pulveret virker ferskere liksom en NAN sitt pulver. Håper din gutt ikke reagerer noe mer fremover da.
3-prinser Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2008 Synes også HIPP-pulveret virker ferskere. Synes det blander seg bedre med vannet enn det NAN-pulveret gjorde. Med NAN hang det liksom små pulver-korn igjen på innsiden av flaska. Det skjer ikke med HIPP. Krysser fingrene for at vi får en fin natt og en blid gutt som våkner opp i morgen. Ingenting er som et smil fra øre til øre når man henter de opp av senga på morgenen :-))
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Helt enig, HIPP virker bedre på alle måter. Ja krysser fingrene for dere. Ja man kan ikke annet enn smile når de gir seg sitt beste smil når man tar de opp - uansett hvor tidlig :-) Hadde aldri trodd jeg skulle smile før 0700 om morgenen..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå