Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sett for meg at dåpen skulle bli en hyggelig begivenhet for hele familien, men slik blir det visst ikke. Skulle ha en liten dåp med kun familie. Derfor valgte vi søsken og svigersøsken til faddere. Skulle ha 15 gjester. 5 kommer ikke, 4 er sure og har flere ganger kommentert at de ikke ble valgt til faddere, 1 er syk og vet ikke om hun kan komme. Så ender opp med 9 gjester og kun 1 fadder igjen.... Så mamma må steppe inn for å være fadder siden det må være 2 i kirka. Har bestilt alt for mye mat... Har nå brukt 1 mnd på å kjøpe inn pynt, lys o.l og gledet oss masse....ville at snuppa skulle få en fin og minnerik dag....glad hun ikke blir å huske noe.... bare 6 dager igjen. Skikkelig fortvila nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, skjønner så godt følelesen din nå ja!!

Kanskje dere skal invitere noen venner? Sånn i forhold til maten dere har bestilt!

Kjedelig!!

Skrevet

Huff,kjære deg da"!

max uflaks dere!!

Som hun andre skrev,kan dere ikke forte dere ut med noen invitasjoner til venner?

Vi hadde venner vi vår dåp,kjempe koselig:=)

Lykke til i hvertfall:=)

Skrevet

Jo, hadde jo gått, men problemet er at vi akkurat har flyttet til en ny by og kjenner ingen...

Takk for sympatien begge to. =) Kjente jeg trengte det!

Skrevet

hmm..er dere kan jo spørre noen venner?kanskje de dukker opp for det..litt dårlig gjort av fadderne og ikke dukke opp da..jaja..men ikke ta sorgene på forskudd! Kanskje dere vil få en knall dag alikevel.Det tror jeg=) Kan dere ikke gjøre om bestillinga på maten da?6 dager pleier jo å vær nok tid det:)

Dere kommer nok til å ha det kjempefint:D:D

Lykke til!

Klem

Skrevet

uff.. høres ikke noe særig ut.. mensom hun over sier så går d sikkert å gjøre om bestillinga på maten.. da vi hadde dåp var vi faktisk bare 9 stykker.. til middag.. 8 til kaffe.. å d var riktig så kozelig!

lykke til iallefall.. :)

Skrevet

Takk for det =) Håper det ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...