Gå til innhold

Hvor lenge gir en grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna her er 13 mnd og får grøt morgen og kveld. Hvor lenge skal jeg gi henne grøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville si så lenge hun vil ha jeg, vår gutt på snart 15 får fortsatt grøt iallefall en gang om dagen. har de siste dagene virket lei, men i forrige uke fikk han til morgen og kvelds.

tror det bare er viktig å bytte på smakene :) så de ikke blir lei.

Skrevet

Det er ingen grunn til å slutte med det. Rart at ikke flere voksne spiser grøt egentlig! Supert alternativ til frokostblanding eller brødskiver!

Skrevet

Min snuppa blir 18 mnd og elsker grøt. Får 1-2 ganger daglig....

Skrevet

Jenta mi på 1,5 år, syns det er en fin variasjon når hun er lei brødskiver.

Så det er vel bare å kjøre på så lenge de vil ha:-)

Skrevet

21 mnd og får grøt til kvelds.

Skrevet

Småtten på 18 mnd får som regel grøt til kvelds. Jeg synes det kan bli mye brødmat, han får brød til frokost og som oftest til lunsj, så da er det godt med litt avveksling.

Skrevet

Har ei jente på 7 år og en gutt på snart 5 år som fortsatt får grøt innimellom m/dessert på. De liker den så godt så jeg tenker....hvorfor ikke. De koser seg og spiser sammen med lillesøster en gang i blant. Mye fin næring ihvertfall men selvsagt ikke til alle måltid da.

Skrevet

Er det noen grense? jeg spiser havregrøt til frokost selv. Du kan jo bytte smaker og gå over til vanlig grøt(mener du ikke nestle-pakkene osv) etterhvert. Det er jo en næringsrik start eller slutt på dagen. Her kutta hun ut grøt selv etter å ha spist det fra hun var 5 - 11 mnd, da var hun lei tror jeg. Så her går det i brødskive, Tenkte å introdusere grøt etterhvert igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...