Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Vi har vel omsider bestemt oss for å kjøpe Phil&Teds e3 søskenvognen, men vi reagerte på at det er mange forskjellige priser på den fra butikk til butikk.. Var billigere på Reflex enn Barnas Hus foreksmpl... Men hva ligger prisen på sånn gjennomsnitt for den vognen? Noen som kan si hvor de har kjøpt sine, og hvor mye for(hva som er inkl i prisen osv).. Vil helst kjøpe i butikk. Takker for alle svar:-)
mamma til c og d Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hei De som har i bergen som jeg vet er Biteringen(mittun) barnas hus og reflex. Så barnas hus hadd fått den nye Vibe og den så knall tøff ut. Hadde sjekket hva som var bedre med den og vudert. HAr nettopp solgt min e3 og det er mange som virker som venter på den mye vibe så hvis du skal selge den om en stund når den eldste er ferdig kanskje så får du sikker en del mer for vibe modellen. Ellers har barna hus hatt den gamle modelln på tilbud ofte i det siste til 3899 var det vel sist. Jeg kjøpte på biteringen for der har jeg kjøpt mine oth vogner og er veldig fornøyd med servicen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå