Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå på rugedag 10.. Klår etter å få testa meg. Og når og hva var de første graviditets tegnene dere fikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er på rg 11 trur eg.. å eg er ganske klar eg også kjenner eg idag;)

Teller du innsettingsdagen som rg 1 eller dagen etter??

Skrevet

Første forsøk testet jeg på rugedag 12. Neste forsøk (frys) testet jeg på rugedag 14. Jeg vil ikke teste før jeg er sikker på at resultatet blir helt korrekt. Noen tester positivt så tidlig som dag 10, men sjansen er også stor for at testresultatet blir feilaktig negativt.

Skrevet

Jeg har klart å holde meg til rugedag 12 alle gangene. (innsettingsdagen er dag 0) Det er den dagen jeg skulle ta blodprøve også, så da regner jeg med at det har vært trygt. Men har hørt mange her inne som har testet på dag 9 også. Tror det kan være forskjell på folk om de produserer hcg seint eller tidlig.

Jeg testet positivt på tirsdag, men hadde ikke noen symptomer. Har fått vondere og vondere pupper nå. Lykke, lykke til! :-)

Skrevet

Så da er det ikke helt uvanlig å ikke kjenne noe enda? altså på rugedag 10. Tester dere på morgenen eller når som helst på døgnet?

Skrevet

Jeg testet svakt positivt på dag 10 (men det endte jo ikke så bra da). Hadde ingen som helst tegn på at jeg kom til å teste positivt.

Skrevet

Jeg testet positivt på RD 11, testet først med morgenurin men tok flere tester utover dagen som også ble tydelig positive:) Litt vanskelig å si når symptomene kom, jeg ble overstimulert så fikk jo en del symptomer pga det, men følte meg faktisk gravid veldig tidlig :) Dagen før jeg testet var jeg 100 % sikker på at jeg var gravid husker jeg. Jeg har vært gravid 2 ganger tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...