arena Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hei, min sønn er 7 mnd idag, spist grøt noen uker, før full stopp. Nå nekter han å smake på noe som helst, hylgråt idag da jeg kom med skjea. Vil kun ha mme. Null interesse i å spise annen mat. Noen som har opplevd det samme? Har prøvd ALT, er det best å bare droppe hele greia? Tips mottas med takk!
Labambie Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Er som jeg skulle skrevet det selv for noen uker siden.. Skikkelig frustrerende!!!!!!! Jenta mi kastet opp,brakk seg,snudde seg vekk osv osv uansett hva jeg kom med... Trodde det var noe galt jeg,ringte HS og ba om å få bli sett på av lege.. Men det fikk jeg ikke gitt! Hehe! Hun sa det er mer normalt enn hva folk tror og trikset er å vente 1-2 uker før du prøver igjen.. Var det rådet jeg fikk,og det gjorde vi. Etter det prøvde vi med Sinlac Spesialgrøt fra Nestle,og den går ned! Den er helt uten noe spes smak og veldig snill med magen.. Nå spiser hun den og litt fruktmos,men det går veeeeldig sakte... HS sa hun hadde grupper der på 8 mnd,og mange nektet å spise noe enda.. Må bare ta tiden til hjelp,kjipt men sant... Ikke noe tvang iallefall...
arena Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 1000 takk for tips! "Godt" å høre at man ikke er alene om dette problemet. Da kutter vi ut, ser jo at jo mer vi maser, jo mer vegring får han. TAKK!(",)
des Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 VIlle bare si at vi hadde akkurat samme greia vi, når snuppa vår var 7 mnd! Og det med å droppe mat en stund, det funket fint her og! Etterhvert når vi prløvde igjen, da gikk det seg til. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå