19Augustjente Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hvor lenge har dere gått på denne. Ble litt usikker, i brevet stod det 15dager (2esker) men har jo resept på 2 til?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Det vanlige er å gå på det frem til testedag )
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Bruker det enda jeg... 7+3 i dag, men tar det to ganger i døgnet. Hjelper jo kroppen litt.. selvom det er litt upraktisk å få tatt den som skal tas på morgen/formiddag av og til... Første gang jeg var gravid mistet vi rett etter at jeg sluttet, sånn rd 20 el no, så ved neste graviditet brukte jeg det i 12 uker... Gikk bra da, men det kan selvfølgelig skyldes veldig mye annet og slettes ikke ha noe med cyclogesten å gjøre.. På klinikken fikk jeg beskjed om at det var lurt å fortsette til uke 10, men jeg tar det nok til uke 12 denne gangen også..., med litt nedtrapping på slutten..
hannetroll Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg skal bruke Cyclogest til og med graviditetsuke 9, to ganger daglig. Er veldig betryggende å få progesterontilskudd så lenge! Bruker også Albyl E, som jeg skal gå på ut uke 12. Er 7 + 2 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå