Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Eg har en Quinny vogn som ikke er mer enn 3 mnd gammel som eg må kvitte meg med nå pga eg må kjøpe søskenvogn til minsten kommer. Vet dere om noen butikker som tar inn brukte vogner(å betaler for de selvsagt) rundt i Hordaland/Bergen område?
LegallyBlond Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Vet ikke om noen barneutstyrsforretninger som tar inn brukte vogner nei. Men er jo ett par barnebruktbutikker, tror den ene heter barneboden. Ligger iallefall en i sentrum. Om de betaler for vognene som kommer inn eller om de bare tar imot gratis vogner vet jeg ikke. Det beste er sikkert å selge den på finn.no. Om vogna er ny, fin og med kvittering og du ikke overpriser den får du sikkert solgt den forholdsvis raskt.
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Takk for svar! Har lagt ut annonse på finn, men har ikke fått noe tilbakerespons... Til tross for at vognen er så ny..men eg kan ringe litt rundt å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå