Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tobias uten tvil!:D her sto det mellom Felix og Tobias, men valgte Felix til slutt, da mannen ikke var helt med på tobias, men det er et fantastiskt nydelig navn!:) Brage synes jeg igrunn ikke er noe fint, minner meg for mye om en slemming fra barneskolen. hehe

Skrevet

Tobias er koselig :-)

Skrevet

Tobias er kjempefint. Liker ikke Brage.

Skrevet

Tobias - uten tvil.. Dere kan jo evt. ha Brage Tobias.

Skrevet

Hadde vært et enkelt valg for meg - Tobias!! Tobias er kjempefint! :) Brage syns jeg er mindre pent..

Skrevet

Liker veldig godt Tobias. Minuset er at det er veldig mykje brukt for tida, men eit flott og stødig navn!

Skrevet

Brage :) Har falt helt for det da jeg veit om en nyydelig gutt som heter det.. + at det er litt mindre brukt nn tobias (i allefall her)

tobias var det også minst en av i hver avdeling i barnehagen der jeg jobbet og flere av dem var noen skikkelig drittunger, så har fått litt anti mot det navnet

Skrevet

Da må jeg vel si Brage. Har en sønn som heter det da=) En go`stødig liten kar som kler navnet sitt godt=)

Skrevet

Tobias - uten tvil! Liker ikke Brage!

Skrevet

Tobias er veldig koselig!

Liker ikke Brage.

Skrevet

Tobias er fint det, men så er det så mange som får det navnet nå. Jeg synes Brage er et kjempefint navn også. Så blir det litt mer spesielt når ikke "alle" heter det.

Skrevet

Glemte poenget mitt: Jeg ville valgt Brage :)

Skrevet

hei

Fine navn begge to, men jeg ville valgt Brage :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for mange tilbakemeldinger. Har enda ikke funnet noe navn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...