Gå til innhold

Teutonia fun?? bra vogn??=)

ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke så mange erfaringer å dele da den fortsatt står og venter på frøkna på barnerommet:-)

Men har sjekket den ut ganske grundig og er super fornøyd med valget.

Har hørt at den kan riste litt om du går mye på grus,ellers har jeg bare hørt positive ting om den.

Etter 6 mnd jakt var det den som stilte de fleste av kriteriene jeg hadde satt for vognvalg.

Men dra for all del til Sverige hvis du skal kjøpe den!!Vi sparte 4000 på det...

Har brukt vognen i litt over 2 år nå:) Hadde softbag i de første 5-6 mnd, og deretter brukt sportsdelen. Er veldig fornøyd med vognen. Har ikke behov for trille selv om barnet er blitt såpass stort, pga vognen er smal og lett og har svingbare hjul.

Den rister litt på grus, og er litt vanskelig på skogssti hvis det er røtter eller greiner iveien. Er heller ingen vogn for store snøskavler, men da strever jo de fleste:)

Kjøpte vognen hos fru lyng i citypassasjen i oslo, de kan mye om vognen. Sparer sikkert på å reise til sverige, men jeg har måttet tilbake med vognen et par ganger (har den første utgaven av fun hvor det var litt feil med understellet). De er veldig greie på reklamasjoner der:)

Det regntrekket som følger med er ganske udugelig, så jeg kjøpte et eget trekk teutonia selger, med regnskjerm.

oj!! sparte 4000?? d var jo sinnsykt mye da!! da blir d en ørliten harrytur ja ;o)) vogna var jo ganske dyr her...

ja jeg syns å d virker som en stabil å "orntlig" vogn... =) å så har den så kult design å tøffe farger.... =) me like =)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...