Gå til innhold

Noen som har prøvd miniform?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve dette da hun plages med en del luftsmerter på kveldstid. Noen som har erfaringer å dele?

Hvor gamle må de være for å bruke dette? Hun er 5 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvde det første gang da hun var 6uker. men synes ikke det ga noen effekt. men har hørt om andre som mente det hjalp, hvis man husker på å gi til hvert måltid i en viss periode. Hør på apoteket.

Vi pørvde ALT. men tror hun bare vokste av seg kolikken. Her varte det i 4mnd ca.

Skrevet

hei.

er det sånn minifom du mener? jeg kjøpte det for et par dager siden, eller jeg fikk ikke kjøpe det av apotekdama siden hun ikke ville selge det til meg siden snuppa bare er 6 uker gammel og det står at det er til 3 månederskolikk. fikk noen andre å kjøpe det til meg for å prøve da hun hadde noen dager som hun hylte etter hvert måltid. da jeg skulle begynne å prøve de så var hun som vanlig igjen (veit ikke hva det var med henne de dagene) så har ikke fått prøvd de ut, men veit at jeg fikk det når jeg var så liten pga at jeg hadde kolikk, det hjalp ikke på meg, men flere jeg har prata med sier at det hjelper...prat med helsestasjon om det.

Skrevet

Så rart at hun ikke ville selge den. Er jo den vi brukte. Kolikk varer jo ca i 3mnd, så hun må jo rett og slett ha missforstått det som står på pakka.

Skrevet

ja, ikke sant. var jo det jeg trudde og at kolikk varer i 3 mnd, så hun må nok ha misforstått ( kanskje stygt å si det, men hun var ikke norsk da, kanskje hun leste feil) ( ikke ment for å være stygg altså)

Skrevet

Jeg stusset også litt på dette, men tror de mener "tilstanden/fenomenet 3 månederskolikk". Det er jo det det heter selv om man er 1 eller 2 måneder. Takk for raskt svar iallefall:)

Skrevet

jeg brukte det og det funka som pokker!det heter jo 3mndskolikk for det pleier å vare de 3 første mnd (før tarmsystemet til lille er utviklet)

Skrevet

vi også brukte minifom. funket bra hos oss også... brukte den fra ho var 4-5 uker til ho var litt over 3mndr. ho kunne ha litt ynking likevel, men absolutt overkommelig i forhold til de hylene ho hadde før vi begynte med den. men den skal jo også passe på å brukes før hvert måltid, og det tar ett par dager før man får full virkning.

Skrevet

har prøvd det på to av ungene mine, men det funka ikke i det hele tatt. Hører det er veldig individuelt om man får effekt av det eller ikke. Her i huset var det bare sukker¨vannn som hjalp på luftsmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...