rubin Skrevet 16. juli 2008 #26 Skrevet 16. juli 2008 -Ja- det er bare bedårende nydelig!!! Men.. jeg får maxi cosi bilsete av svigerinnen min, så jeg får bare kjøpe vognen i første omgang! Jeg får baby i oktober, når venter du?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #27 Skrevet 16. juli 2008 men maxi cosi er jo veldig bra da snill svigerinne du har har ikke termin før 1 januar. så jeg må nok vente noen mnd til før jeg kjøper min kjære city cross hehe.. føler du at det blir en stabil vintervogn da?
rubin Skrevet 16. juli 2008 #28 Skrevet 16. juli 2008 Oy!!! Nyttårsbaby kanskje??? I såfall: knip igjen til over midnatt Jeg føler at jeg har gjort et supert valg på vogn for mine behov.. Jeg ville ikke ha for stor vogn; og edgen er diger synes jeg. (men som sagt; bare driiiitfin!!!) Jeg bare har funnet ut at den vogna ikke skal ta for stor plass uansett hvor jeg er eller hva jeg gjør! Og jeg "lekte" lenge med vognene i butikken, og følte helt klart at crossen var riktig her i gården! Vintervogn? vi får se.. men jeg er vel ikke den som flyr ute i snøføyka heller.. Men tror at den er helt grei å gå med på vanlig vinterføre.. Har jo ingen erfaring på akkurat det med den vogna. Jeg bare vet at jeg ikke vil ha sånne bevegelige fremhjul her jeg bor, når det er snø. Da blir jeg stående Hvis du har goooood plass, stor bil og et par sterke armer så er edgen riktig, og hvis du er sånn som meg; med ikke altfor mye muskler og som ligger at ting ikke tar for mye plass, er crossen riktig.. -tror jeg da!
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #29 Skrevet 16. juli 2008 jaa hehe... fornekte alt som heter pressrier liksom hehe.. kan ikke fordra sånne små svingehjul. må styre med begge hender hele tiden å ha et skikkelig fast grep over brostein. er avhenig av buss å jeg vil ikke være avhenig av noen skal måtte hjelpe meg inn og ut av bussen hele tia.. så en lett vogn er jo virkelig greia mi har du prøvd bare sportsdelen da? eller var det den du prøvde uten city bagen? klør sånn i fingrene nå.. blir jo rundt ti tusen til sammen med vogn og bag og bilsete hehe.. jaja.
rubin Skrevet 16. juli 2008 #30 Skrevet 16. juli 2008 Jeg prøvde alt jeg; city cross både med og uten city bag. Er såååå fornøyd med valget mitt! Vet du hvilket kjønn du venter?
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #31 Skrevet 17. juli 2008 å så bra har ikke peiling. skal ikke på ordinær UL før 7august. er jo ikke så lenge til da helt ærlig så hadde ikke jeg trengt å vite kjønnet, men bf vil veldig gjerne vite det da... vet du hva du får?
rubin Skrevet 17. juli 2008 #32 Skrevet 17. juli 2008 Jeg venter nr. 4 jeg, og dette er første gangen vi har valgt å få vite hva det blir! Med de andre 3, så ville verken jeg eller mannen min vite det. Denne gangen så var det greit for storesøsken å få høre hva det blir Vi får en jente til! Har jente, gutt, jente fra før i alderen 8,5, 6,5 og 3,5. Gleder oss veldig Jeg syntes det var like stor stas de gangene jeg ikke visste - man blir like mye knytta til barnet uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå